< img src="https://top-fwz1.mail.ru/counter?id=3487452;js=na" style="position:absolute;left:-9999px;"alt="Top.Mail.Ru" />
News - Perchè e vitture anu bisognu di paraurti di sospensione?
Mikufoam is a manufacturer specializing in the production of various foam products

Perchè e vitture anu bisognu di paraurti di sospensione?

U rolu di upare-chocs à suspension
Per prevene l'impattu causatu da a "rottura" di a sospensjoni, quandu a rota salta à una certa corsa, hè cunnessa in parallelu cù l'elementu elasticu principale (cum'è una molla di bobina) per furmà un elementu elasticu assai non lineale. chì hè u buffer block.U paraurti hè principalmente utilizatu per limità u viaghju di a sospensjoni per assorbe a carica di scossa trasmessa da a rota à u corpu.

1

Disegnu di blocchi buffer

Principiu di cuncepimentu: Sottu a carica piena, quandu a rota salta à a corsa dinamica massima, deve esse cumpletu i seguenti cundizioni:

1. A primavera ùn pruduce micca u fenomenu di "coiling";

2. U pistone di l'ammortizzatore ùn tocca u fondu (fondu di u cilindru d'oliu);

3. Ùn ci hè micca un "sensu d'impattu" evidenti durante u prucessu di deformazione;

4. Forza è fatigue vita di disguised 2/3H altezza;

Bloccu bufferselezzione

Hè ricumandemu di sceglie un bloccu buffer poroso fattu di materiale di poliuretanu, chì pò buffer shock loads megliu cà i materiali di gomma.Inoltre, u materiale di poliuretanu hà una piccula deformazione plastica, una migliore resistenza à l'invecchiamentu è una megliu resistenza à l'assorbimentu d'acqua.

Sicondu a forza di compressione di primavera calculata PS, l'altezza di u bloccu buffer H è l'altezza di compressione 2H / 3, pudemu cuncepisce a curva di prestazione cusì: quandu u bloccu buffer hè in u statu di compressione iniziale, u valore di P aumenta lentamente. , è quandu hè vicinu à a cumpressione 2H/3 , u valore P aumenta drasticamente, cusì chì quandu si guida nantu à e strade irregolari, u numeru di "breakdowns" di a sospensjoni pò esse ridutta per migliurà u cunfortu di ride.In questu sensu, i materiali di poliuretanu sò assai megliu cà gomma.

Car Auto Parts Ammortizzatore

U veiculu hè statu guidatu per un bellu pezzu, è u bloccu buffer hè sparitu?
Certi prupietari di vitture anu infurmatu chì quandu a vittura hè stata guidata per un bellu pezzu, quand'elli andavanu à rimpiazzà l'ammortizzatore, anu truvatu chì u bloccu buffer sparì?Hè perchè u materiale di u buffer block hè fattu di spuma di poliuretano, chì hà a funzione di buffering è anti-collisione.Tuttavia, dopu à a vita di serviziu, apparirà cracked, dannatu, è diventa pulverulente.È cù l'alta temperatura generata da u muvimentu di u pistone di u pistone, a polvera pare appiccicata è brusgiate marche.

2

Soluzione:
1. Quandu rimpiazzà u muvimentu di l'ammortizzatore, assicuratevi di rimpiazzà u buffer block!
2. Assicuratevi di rimpiazzà i blocchi di buffer di marche regulare.Parechji blocchi di buffer in u mercatu sò morbidi cum'è spugna.Hè megliu ùn stallà!!!
3. U metudu più direttu è efficace hè di rimpiazzà l'assemblea di l'ammortizzatori!


Tempu di post: Jul-25-2022