< img src="https://top-fwz1.mail.ru/counter?id=3487452;js=na" style="position:absolute;left:-9999px;"alt="Top.Mail.Ru" />
News - Chì sò e manifestazioni di un ammortizzatore di vittura dannatu?
Mikufoam is a manufacturer specializing in the production of various foam products

Chì sò e manifestazioni di un ammortizzatore di vittura dannatu?

1. Sonu anormale.
Quandu si guida nantu à pochi più grossi o sezioni elevate di strada, u veiculu pò avè un sonu di crashing metallicu.
2. Pneumatici instabili.
L'aderenza di e roti posteriori slip, facendu faciule à a deriva o sottuvira.L'ammortizzatore hà a funzione di impedisce chì i pneumatici rimbalzanu da a terra, se dannatu, affettarà a stabilità di e roti posteriori.
3. Scuzzulate di u corpu.
Se l'ammortizzatore ùn hè micca efficau, u corpu si scuzzularà in modu anormale, è a ghjente diventerà facilmente scomoda in cundizioni bumpy, purtendu à a malatia di u muvimentu.
4. Manipulazione povira.
In particulare à alta velocità, u veiculu ùn guida micca sensibilmente sottu a cundizione di scuzzulate, è i freni ùn ghjunghjenu micca l'effettu di ogni ghjornu, cusì a manipulazione hè povira.


Ci hè parechje manere di affruntà i danniammortizzatore di vittura:
1. vi ponu aghjunghje lu lubricant apprupriati e poi pruvà lu.Se l'abitazione hè calda, l'ammortizzatore hè pocu di oliu è deve esse cumplettamente oliu.
2. Press u paraurti dura e poi lascià lu.Se a vittura salta da 2 à 3 volte, l'ammortizzatore funziona bè.
3. Se a vittura vibra viulente quandu guida lentamente è quandu frena in una emergenza, significa chì l'ammortizzatore hà un prublema.
4. Sguassate l'ammortizzatore è mantene in ghjustu, clamp l'anellu di cunnessione più bassu nantu à una morsa è spinghja è tira l'ammortizzatore parechje volte.Sta volta ci deve esse una resistenza stabile, a resistenza di pulling up deve esse più grande di a resistenza di pressing down.Se a resistenza ùn hè micca stabile o s'ellu ùn ci hè micca resistenza, l'ammortizzatore pò esse manca d'oliu internamente o i pezzi di a valvula pò esse dannatu è e parte deve esse riparate o rimpiazzate.


Tempu di post: 30-Jan-2023