< img src="https://top-fwz1.mail.ru/counter?id=3487452;js=na" style="position:absolute;left:-9999px;"alt="Top.Mail.Ru" />
News - Chì sò e caratteristiche di u gel
Mikufoam is a manufacturer specializing in the production of various foam products

Chì sò e caratteristiche di u gel

Chì sò e caratteristiche di u gel

Perchè u Gel hè usatu per fàCuscini di posizionamentu chirurgicu:

Quandu i pazienti sò sottumessi à a cirurgia, spessu necessitanu cuscini di posizione di u corpu per sustene.A pusizione di a pusizione di a cirurgia hè a chjave per u successu di una cirurgia.Dopu l'anesthesia, i musculi di u paci si rilassanu, è tuttu u corpu o parte di u corpu perde l'autonomia.Per quessa, a pusizioni chirurgica ùn deve micca solu assicurà chì u campu kirurggicu pò esse espunutu cumplettamente, in modu chì l'operazione pò esse realizatu bè, ma ancu piglià cura di e funzioni respiratorii è circulatori normali di u paci, evite l'arti, l'articuli è i Cumplicazioni per i nervi. cumpressione.

Chì materiale hè u gel?

Gel hè un materiale liquidu incolore è inodore cù una bona fluidità prima di curà;dopu a curazione, diventa un corpu elasticu suave cù appiccicosità nantu à a superficia.

U prucessu di fàpads posturali chirurgicida gel:

1. Preparate muffa di diverse parti è forme (materiali di muffa pò esse: metallu, plastica, gel di silice, etc.), materiali di gel, cuntenituri, filmi, etc.

2. U gel hè divisu in dui cumpunenti, A è B, chì sò mischiati in una proporzione di 1: 1.(U colloide inevitabbilmente pruduce bolle durante u prucessu di stirring. Se ùn ci hè micca un equipamentu di pompa di bolle, u materiale pò esse guaritu à a temperatura di l'ambienti; se i bolle ponu esse pumped, pò esse riscaldatu per migliurà l'efficienza di u travagliu)

3. Pone una filma fina nantu à u fondu di u moldu, inject u materiale di gel di silicone mistu in u moldu, è curà à a temperatura di l'ambienti o calendendu.

4. Dopu chì u gelu di silicone hè solidificatu, aduprate a temperatura alta per pressu a film per imbulighjà u gel di silicone cumpletamente.

Nota: Quandu cercate materiali, cumunicà cù i clienti chjaramente nantu à u materiale di u muffa è u materiale di film

图片1


Tempu di post: May-06-2023