< img src="https://top-fwz1.mail.ru/counter?id=3487452;js=na" style="position:absolute;left:-9999px;"alt="Top.Mail.Ru" />
News - Cumu sceglie un cuscinu di gel adattatu?
Mikufoam is a manufacturer specializing in the production of various foam products

Cumu sceglie un cuscino di gel adattatu?

Ancu s'è u cuscinu hè un pollice quadratu in grandezza, porta u vostru pesu à a notte è hè u putere per aiutà à corre versu i vostri sogni durante u ghjornu.Cuscini di taglia, forma è durezza adattati ponu fà chì i musculi di a testa, u collu è e spalle ùn sò micca strained and sleepy, è ponu esse ben rilassati è riparati.Discutemu inseme.

Dimensione di cuscinu

Lunghezza di u cuscinu: più largu di e spalle, hè cunsigliatu chì l'adulti sia trà 50-70 cm.

Altezza di u cuscinu: A curvatura fisiologica normale di u collu pò esse mantinuta ùn importa micca quandu dorme nantu à a spalle o à u latu, è hè cunsigliu di mantene a testa è u torsu.Hè ricumandemu chì l'adulti dorme nantu à a spalle cù una altezza di circa 8-12 cm, è dorme nantu à i so lati à a listessa altezza di e spalle.

Parametri tp12

Forma di cuscinu

Cuscinu ideale: altu in u fronte è bassu in u spinu o bassu in u mediu è altu in a periferia, pò mantene a curva fisiologica normale di a spina cervica, è ottene e funzioni di rilassazione, ricuperazione è prutezzione di a spina cervica. .

guida di cuscini in schiuma di memoriaAqua-Gel-Pillow-Contour-Cooled-Gel-Memory

Durezza di cuscinu

U cuscinu hè troppu duru: a testa è u cuscinu sò troppu stretti, chì affetta a circulazione di sangue di u scalp è hà poca ventilazione.Hè difficiuli di mantene una certa altezza, i musculi sò facilmente fatigati, è ùn hè micca bonu per dorme.

U cuscinu hè troppu duru: l'area di cuntattu trà a testa è u cuscinu hè troppu chjuca, è a prissioni lucale hè troppu grande, chì à u turnu compresses i nervi, causannu numbness è dolore in a testa, u collu, e spalle, etc.

Dunque, ucuscinu di gel rinfrescante duverebbe esse ligeramente suave è avè una certa durezza.

微信图片_20191111092159

Aduprate u cuscinu currettamente

A pusizioni di u cuscinu ùn deve esse ghjustu sottu à a testa, e spalle deve esse appughjate pocu nantu à u cuscinu, è u cuscinu deve esse in cuntattu tutale cù a testa è u collu.

A capa superiore di u cuscinu di gel hè una strata di gel addensata, è a capa di fondu hè fatta di schiuma di memoria di alta qualità di ripresa lenta.I prudutti attualmente in u mercatu sò spartuti inCuscino in schiuma di memoria di contu èCuscino in gel di memoria Butterfly.

2 (3)

TagliaCuscino in schiuma di memoria di contu:60*35* 11/9 cm è 67 * 43 * 7/9 cm (lunghezza * larghezza * altezza),Cuscino in gel di memoria Butterfly: 68*10* 11/6cm (lunghezza * larghezza * altezza).

FormaCuscino in schiuma di memoria di contu cù un disignu ondulatu chì si adatta à a testa è u collu, cù un frontu altu è un spalle bassu.Cuscino in gel di memoria Butterfly equipatu cun un disignu di farfalla nantu à e spalle, bassu in u mediu è altu intornu à u perimetru.

图片1Aqua-Gel-Pillow-Contour-Cooled-Gel-Memory

DurezzaStratu di gel di maglia addensatu in forma di torre

1. Si move è si adatta à u corpu cum'è un liquidu, è furnisce un supportu senza pesu cum'è un solidu.

2. Aumentà a superficia di a superficia di cuntattu è riduce u piccu di pressione, a pressione hè distribuita uniformemente.

3. Assicurà a circulazione di l'aria horizontale è verticale, è a ventilazione hè più sicura.

4. Store piuttostu cà rebound u calore, pò dissipate a temperatura di u corpu, adattatu per tutte e stagioni.


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022