< img src="https://top-fwz1.mail.ru/counter?id=3487452;js=na" style="position:absolute;left:-9999px;"alt="Top.Mail.Ru" />
News - Quantu sapete di spuma rigida di poliuretanu
Mikufoam is a manufacturer specializing in the production of various foam products

Quantu sapete di spuma rigida di poliuretano

A spuma di poliuretane rigida, chjamata scuma di poliuretanu rigidu, hè seconda solu à a spuma di poliuretanu flexible in quantità di prudutti di poliuretanu.

schiuma di poliuretano rigida-500x500
tp1

E schiume rigide di poliuretanu sò soprattuttu strutture di cellule chjuse, chì anu un bonu effettu d'insulazione termale, pesu ligeru, alta forza specifica, custruzzione còmuda è altre caratteristiche eccellenti.

À u listessu tempu, anu ancu e caratteristiche di l'insulazione di u sonu, a resistenza di scossa, l'insulazione elettrica, a resistenza à u calore, a resistenza à u friddu, a resistenza à i solventi, etc. , tanki di almacenamento, è pipeline sò usati in occasioni non insulati, cum'è imitazioni di legnu, materiali di imballaggio, etc.

zx
CRP_0037

In generale, a spuma di poliuretane rigida cù densità più bassa hè usata principalmente com'è materiale d'insulazione di calore (preservazione di u calore), è a spuma di poliuretano rigida cù densità più alta pò esse usata cum'è materiale strutturale (legnu imitazione).

A spuma di poliuretano rigida hè generalmente spumata à a temperatura di l'ambienti, è u prucessu di mudificazione hè relativamente simplice.Sicondu u gradu di mecanizazione di a custruzzione, pò esse divisu in schiuma manuale è scuma meccanica;secondu a pressione durante a scuma, pò esse divisa in schiuma d'alta pressione è scuma di bassa pressione;secondu u metudu di molding, pò esse divisu in spuma di spuma è spuma spuma.
L'usi principali di schiuma rigida di poliuretano sò i seguenti:
1. L'equipaggiu di congelazione è di rinfriscà in l'alimentariu è l'altri industrii: cum'è frigoriferi, congelatori, magazzini frigoriferi, camioni frigoriferi, etc., a spuma rigida di poliuretano hè u materiale d'insulazione più ideale per l'equipaggiu di congelazione è refrigerazione.
2. Insulazione di l'equipaggiu industriali: cum'è cisterna di almacenamento, pipelines, etc.
3. Materiali di custruzzione: In i paesi sviluppati in Europa è in l'America, a spuma di poliuretano rigidu per a custruzzione cuntene circa a mità di u cunsumu tutale di scuma rigida, chì hè più di una volta a quantità di scuma rigida per frigoriferi è congelatori;in Cina, a scuma rigida hè aduprata in l'industria di a custruzione.L'applicazione ùn hè micca diffusa cum'è in i paesi sviluppati occidentali, cusì u putenziale di sviluppu hè assai grande.
4. Industria di trasportu: cum'è tetti di vittura, parti interni, etc.
5. Legnu imitazione: alta densità (densità 300 ^ 700 kg / m3) spuma rigida polyurethane o spuma rigida rinforzata fibra di vetru hè un plastica spuma strutturale, canusciutu macari comu legnu imitazione, chì hà alta forza, bona toughness, crosta densu è dura, prucessu di muding sèmplice, Hà e caratteristiche di alta efficienza di produzzione, forza più altu ch'è u legnu naturali, è a densità più bassa di u legnu naturali.Pò rimpiazzà u legnu per parechji prudutti high-end.
6. Potting materiali, etc.
Qualchese prudutti di spuma dura di poliuretano chì vulete fà, benvenuti à cunsultàci, pudemu furnisce una soluzione eccellente di u prugettu.


Tempu di post: 15-Jan-2022