< img src="https://top-fwz1.mail.ru/counter?id=3487452;js=na" style="position:absolute;left:-9999px;"alt="Top.Mail.Ru" />
News - Cunnosci u cuscinu, truvate u vostru propiu cuscinu
Mikufoam is a manufacturer specializing in the production of various foam products

Sapete u cuscinu, truvate u vostru propiu cuscinu

Siccomu a cundizione fisica di ogni persona, a curvatura di a spina cervica, a lunghezza, a larghezza di e spalle è a taglia sò diffirenti, quandu sceglite un cuscinu, hè necessariu di sceglie secondu e diverse cundizioni persunale, per stabilisce una relazione veramente sana di cuscinu-collo.

图片5

A causa di a diffarenza di a curvatura di a spina cervica trà l'omi è e donne, in generale, l'omi preferiscenu cuscini duri è alti, è e donne preferanu cuscini morbidi è bassi.

Allora, cumu sceglite un bon cuscinu per voi?A fermezza, l'altezza, a dimensione è altri fattori di u cuscinu deve esse cunsideratu.

A fermezza di u cuscinu

Un cuscinu chì hè troppu duru pò cumpressione l'arteria carotide, risultatu in spalle rigide è musculi dolenti.Puderia ancu causà una mala circulazione di sangue, chì à u turnu pò purtà à l'ipoxia in u core.A risposta diretta à l'ipoxia hè un aumentu di a secrezione di saliva, è abitualmente apre a bocca per respira per un bellu pezzu, chì hè faciule per "drool".

Un cuscinu troppu morbidu pruvucarà a testa per affondà in profonda, u flussu di sangue serà troppu cuncentratu, a pressione nantu à u muru di i vini sanguini aumenterà, è i musculi faciali saranu stressati, chì risultanu in l'ochji gonfi è un ligeru mal di testa. in a maitinata.

图片6

Quandu una persona dorme, a temperatura di a testa hè 2 ~ ​​3 gradi Celsius più bassu di a temperatura di u torsu, chì esige chì u cuscinu deve avè un certu gradu di respirabilità in più di esse dolce è dura per assicurà un sonnu lisu.

Diversi materiali determinanu u gradu di dolcezza è durezza di u cuscinu.Attualmente, i filler di cuscini più utilizati in u mercatu sò fibra di poliester, piuma (down), granu saracenu, lattice, spuma di memoria (poliuretano), particelle sintetiche è cusì.Varianu ancu in supportu, transpirabilità, pulizia è prezzu.

Pudemu dividisce in dui categurie: duru è duru:

图片7

Cuscinu molle : cuscinu pienu di fibra di poliester, piuma (o piuma) è lattice

Cuscini di fibra di poliester: fluffy, costu-efficace, è più lavabile.Ma tende à accumulà polvera è acari.

Cuscinu di piuma: fluffy, costu-efficace, megliu assorbimentu di umidità.Ma ùn pò micca esse pulita, ci sarà un pocu odore peculiar di piume di pollame.

Cuscinu in lattice: molle, traspirante è elasticu, anti-acaru è antibacterial.Ma ùn pò esse pulita, u prezzu hè più altu, è ci hè una fragranza ligera debule.

图片8

Cuscini duri : cuscini pieni dischiuma di memoria (poliuretano),cuscini di granu saracenu è particeddi sintetici

Cuscinu in schiuma di memoria:ergonomicu, bonu sustegnu.Ma ùn pò esse lavatu, ùn hè micca assai transpirable, è u prezzu hè altu.

Cuscinu di granu saracenu: caldu in l'inguernu è frescu in l'estiu, assorbe u sudore è l'umidità, hà una bona ventilazione, è hè costu-efficace.Ma micca lavabile, inelasticu, faciule da muffa.

Cuscino di particella sintetica: bona fluidità, forte permeabilità di l'aria, anti-acaru è antibacterial, lavabile.Ma a retenzioni di forma hè povira.

图片9

I cuscini di diversi materiali anu i so vantaghji è svantaghji, è a compra hè determinata secondu i bisogni persunali è u budgetu attuale.

l'altezza di u cuscinu

Un cuscinu chì hè troppu altu distrughjerà a curvatura naturali di a spina cervica, facendu i musculi è i ligamenti daretu à u collu tense è stiff, risultatu in u collu rigidu.

Un cuscinu chì hè troppu bassu pruvucarà a mandibula à risurrezzione naturali, a gola sarà cumpressa, l'uvula in a bocca s'affacciarà naturalmente, bluccà e vie aeree, pruvucannu snoring, chì ùn solu riducerà a qualità di u vostru sonnu, ma ancu. influenza u sonnu di l'altri.

图片10

L'angolo trà a testa è a linea horizontale hè di circa 5° quandu u cuscinu ideale hè stendu

In generale, l'altezza di u cuscinu, escludendu a parte elastica, hè a listessa altezza di u pugnu quandu una persona si trova nantu à a so spalle.Questa altezza pò fà a parte posteriore di a testa ligeramente luntanu da a superficia di u lettu;quandu si trova nantu à u latu, deve esse l'altezza di una spalla.Larghezza, circa 1,5 volte a grandezza di un pugnu.

图片11

Queste duie altezze diverse assicuranu chì a spina cervica mantene una curvatura normale quandu si trova nantu à u spinu è à u latu.

In fatti, per l'scelta di l'altitudine di u cuscinu, u più impurtante hè l'esperienza attuale di u corpu.Per quessa, hè cunsigliatu per andà in a tenda per veramente pruvà à dorme è sperimentà si hè pussibule.

a dimensione di u cuscinu

U principiu hè circa 1,25 volte a larghezza di e spalle.A dimensione di u cuscinu chì sceglite hè ligata à a vostra età, a forma di u corpu, a freccia di vultà, è u lettu currispondente.I bisogni di tutti sò diffirenti, è ci sò diffirenzii in e dimensioni di cuscini da e marche maiò.

图片12

A larghezza di i cuscini chì pudemu cumprà nantu à u mercatu pò esse divisu à pocu pressu in 4 tipi: circa 55cm, circa 65cm, più di 70cm è cuscini doppiu di circa 120cm.

55 cm è sottu: Soprattuttu cuncepitu per l'adulescenti è i zitelli di diverse stadi di crescita, è ancu adattatu per e donne petite.

Circa 65 cm: pò scuntrà l'usu di ogni ghjornu di a maiò parte di a ghjente.

70cm è sopra: Hè più adattatu per l'utilizatori chì piacenu a sensazione di l'imballaggio di cuscini, chì hè più cumuni in i grandi alberghi è pensioni.À u listessu tempu, per via di a dimensione più grande, a sensazione di dorme hè relativamente alta.

Circa 120 cm (cuscinu doppiu): Hè stata utilizata menu in l'ultimi anni.Siccomu i muvimenti di una persona affettanu l'altra persona vicinu à u cuscinu, ùn hè micca cunsigliatu per cumprà.

 

Siccomu a cundizione fisica di ogni persona, a curvatura di a spina cervica, a lunghezza, a larghezza di e spalle è a taglia sò diffirenti, quandu sceglite un cuscinu, hè necessariu di sceglie secondu e diverse cundizioni persunale, per stabilisce una relazione veramente sana di cuscinu-collo.


Postu tempu: Jul-04-2022