< img src="https://top-fwz1.mail.ru/counter?id=3487452;js=na" style="position:absolute;left:-9999px;"alt="Top.Mail.Ru" />
News - Chì ne dite di un materasso di gel ?Chì sò i svantaghji è i vantaghji?
Mikufoam is a manufacturer specializing in the production of various foam products

Che ne dite di un materasso in gel?Chì sò i svantaghji è i vantaghji?

Ci sò dui tipi cumuni dimaterassi in gel, unu hè un pad di ghiaccio per l'estate, chì hè fattu di gel, è l'altru hè un colchju di gel di schiuma di memoria, u materiale di riempimentu hè spuma di memoria, ma a capa superficiale hè gelatinosa.

Chì sò e caratteristiche è i vantaghji è i disadvantages di sti dui materassi di gel differenti?

1. Chì ghjè un gel ?

Una sustanza cù proprietà di temperatura constante trà liquidu è solidu, respirabile è amichevule à a pelle hè chjamata "pelle artificiale".U cuntenutu di l'acqua di u gel polimeru hè assai bonu, è pò assorbe efficacemente u calore di u corpu in u colchju di gel.Per mezu di l'alta conductività è diffusività di u calore, diventa un bonu prucessu di scambiu di calore, per ottene un effettu di rinfrescante.

5

2. Chì sò e caratteristichematerassi in gel?

1) Refrescante è còmode

Siccomu u gelu hè in una forma semi-solida, stu toccu spiciale face respirabile, temperatura constante, insetti è acari;L'impattu più direttu di u colchju di gel in u sonnu hè di cuntrullà a temperatura di u sonnu, chì pò esse mantinutu à circa 1,5 gradi più bassu di a superficia di u corpu umanu.A temperatura alta, prumove a circulazione di sangue, permette à a pelle umana è u tissutu subcutaneo di ottene una respirazione aerobica efficace, dà à e persone un grande sensu di cunfortu, migliurà assai a qualità di u sonnu è prumove in modu efficace u sonnu prufondu è sanu per u corpu umanu.

2)Bellezza chì assorbe u sudore

U colchju di gel pò assorbe efficacemente u sudore è alluntanà l'umidità, chì hè benefica per l'idratazione di a pelle, è hà l'effettu di bellezza è bellezza.

3)Migliurà a capacità portante

U gelu aghjuntu à a scuma di memoria pò migliurà assai u supportu è l'adattazione di a scuma di memoria è prutegge assai a salute di a spina.

4)Ripresa lenta

U tassu di rimborsu di a schiuma di memoria di gel dopu esse affundatu sottu pressione pò risponde megliu à i bisogni di u corpu umanu.

图片1

3. A diffarenza tràmaterassi in gele materassi in lattice

1) Stagione applicabile

Perchè u gelu hà un effettu di rinfrescante, hè generalmente utilizatu più in l'estiu, mentri u colchju di lattice ùn hà micca sta limitazione è pò esse usatu in tuttu l'annu;

2)Dolcezza è durezza

Comparatu cù u gelu, u lattice hè un pocu più suave, è u gel si senti più duru quandu s'utilice.Di sicuru, questu hè relative;

3)A vita di serviziu

A causa di u fenomenu di anziane di lattice, a vita di serviziu di i materassi di gel hè generalmente più altu ch'è di i materassi di lattice.


Tempu di post: 27-ghjugnu-2022